“eKalaa” دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

تمامی محصولاتی که در سایت نمایش داده شده و برای آنها قیمت تعیین شده است.

“eKalaa” همواره سعی در ارائه محصولات با مناسب ترین قیمت دارد. قیمت محصولات در این فروشگاه بسیار رقابتی و در مقایسه با سایر فروشگاه ها مناسب است.

سفارش های ثبت شده برای شهرستان، با توجه به زمان ثبت سفارش در اولین فرصت از طریق اداره پست ارسال خواهد شد.

بله، شما میتوانید از یک محصول به تعداد زیاد و یا چند محصول مختلف را به صورت همزمان سفارش دهید.

پس از ثبت سفارش به درگاه بانکی متصل شده و از طریق شماره کارت بانکی و رمز عبور مبلغ سفارش پرداخت خواهد شد.

برای تکمیل، تغییر یا انصراف سفارش در همان روز تا قبل از رفتن سفارش در نوبت ارسال میتوان با همکاران بخش پشتیبانی تماس گرفته تا سفارش اصلاح شود. اما پس از اینکه سفارش ارسال شد(در مرحله ارسال یا پس از تحویل کالا) لطفاً به بخش شرایط برگشت از فروش مراجعه گردد.

برای تکمیل، تغییر یا انصراف سفارش در همان روز تا قبل از رفتن سفارش در نوبت ارسال میتوان با همکاران بخش پشتیبانی تماس گرفته تا سفارش اصلاح شود. اما پس از اینکه سفارش ارسال شد(در مرحله ارسال یا پس از تحویل کالا) لطفاً به بخش شرایط برگشت از فروش مراجعه گردد.

در این شرایط ابتدا باید مطمئن شد مبلغ کسر شده از حساب شما به به حساب بانکی شرکت واریز گردیده است که در نهایت تا 72 ساعت بعد بازگشت داده خواهد شد.

با توجه به اینکه قیمت گذاری کالاها بر اساس حداقل حاشیه سود می باشد، متاسفانه امکان هیچ تخفیفی بر روی قیمت های آن وجود ندارد.در مواردی اگر تخفیف شامل کالایی گردد در سایت درج خواهد شد.

eKalaa با ارسال پیامک‏ وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند.

شما هنگام پرداخت اینترنتی، از سایت وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نماید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن https استفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند. در ضمن برای احتیاط بیشتر شما می توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.

تمامی کالاها به سراسر ایران با پست پیشتاز ارسال میشود.

خریدهای زیر پانصد هزارتومان بعهده خریدار و بالای پانصد هزارتومان رایگان ارسال میشود.

به قسمت سفارشات در پنل خود میروید و درخواست مرجوعی خود را ثبت میکنید یا اینکه با کارشناسان ما تماس میگیرید.

اگر کالا مشکل فیزیکی (شکستگی) داشت و یا از نظر نوع کالا یا طرح و رنگ اشتباه ارسال شده بود تا 24 ساعت فرصت دارید که درخواست عودت کالا را از قسمت سفارشات پنل خود ثبت کنید یا با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید.

در صورتی که کالا از هر نظر مطابق سلیقه شما نبود شما می توانید تا 7 روز درخواست عودت کالا را از قسمت سفارشات پنل خود ثبت کنید یا با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید.

اگر کالا مشکل شکستگی و یا عدم تطابق کالای سفارشی با کالای ارسالی داشت هزینه پست به عهده مدیر غرفه می باشد و در صورتی که عودت کالا سلیقه ای بود هزینه پست به عهده خریدار می باشد.

پس از ثبت کردن کالای مرجوعی خود و تایید شدن آن کارشناسان ما با شما تماس میگیرند و آدرس پستی فروشنده را در اختیار شما قرار می دهند. سپس به دفتر پستی می روید و کالا را برای فروشنده پست میکنید.

بعد از اینکه کالا را پست کردید با پشتیبانی ایکالا تماس میگیرید و کد رهگیری مرسوله را اعلام میکنید سپس در کمترین زمان مبلغ به اعتبار کیف پول شما اضافه می شود و پس از دریافت کالا توسط مدیر غرفه ، کل هزینه به حساب شما واریز می گردد.